• Internetowy i Interaktywny Konkurs Matematyczny: Maks Matematyczny

      • 29.09.2020 00:12
      • NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

        • Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas od 2 do 8.
        • Zapisy do 30 września u p. Jolanty Cepińskiej.
        • Płatność za ucznia wynosi 10zł.
        • Konkurs odbędzie się 08.10.2020r w godzinach 8:00-16:00 w sali komputerowej szkoły.
        • Dziesiąta edycja Maksa Matematycznego będzie składać się z 2 zadań, z których co najmniej jedno będzie zupełnie nowe i nigdy wcześniej niepublikowane. Opis zadań - gier komputerowych pojawi się dzień przed konkursem o godzinie 18:00 na stronie www.mogalo.pl.
      • INFORMACJE DODATKOWE

        Maks Matematyczny jest oryginalną koncepcją konkursu matematycznego, która wykorzystuje technologie informatyczne. Konkurs w znacznej części nie wymaga wiedzy, ale umiejętności. Stanowi przede wszystkim intelektualną rozrywkę w formie internetowych gier matematycznych. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów szkół podstawowych od klasy 2, uczniów szkół średnich, z podziałem na kategorie wiekowe w każdym roczniku oraz koordynatorów.

        ZADANIA KONKURSOWE

        Zadaniem konkursowym uczestnika konkursu jest samodzielne rozwiązywanie 2 zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu. Zachęcamy do rejestracji szkoły.
        Dziesiąta edycja Maksa Matematycznego będzie składać się z 2 zadań, spośród których co najmniej jedno będzie nowe, jak dotąd niepublikowane. Opis obu zadań pojawi się na naszej stronie głównej dzień przed konkursem około godziny 18:00.

        PRZEBIEG KONKURSU

        1. Nauczyciel (Szkolny Koordynator Konkursu) zgłasza szkołę poprzez formularz na stronie.
        2. Szkolny Koordynator Konkursu otrzymuje hasło szkoły, które umożliwi uczniom wzięcie udziału w konkursie.
        3. Zadaniem konkursowym uczestników jest samodzielne rozwiązywanie dwóch zadań optymalizacyjnych w formie internetowych gier matematycznych, w dniu konkursu przez 45 minut, ale między godziną 8:00 a 16:00. Uczeń rozwiązuje zadania konkursowe w szkole, która go zgłosiła, pod nadzorem Szkolnego Koordynatora Konkursu.
        4. Zawody mogą być zrealizowane w sali informatycznej, na komputerze z dostępem do Internetu. Jeśli ilość uczestników przekracza liczbę komputerów, dozwolone jest przeprowadzenie konkursu w kilku turach, pamiętając że każdy uczestnik musi rozpocząć podejście w godzinach 8:00 - 15:15, w dniu konkursu. W przypadku problemów z dostępem do komputerów dopuszcza się możliwość wzięcia udziału w zawodach przy wykorzystaniu telefonu komórkowego, tabletu, laptopa itp.
        5. Dostęp do zadań konkursowych będzie możliwy po uzupełnieniu przez ucznia formularza konkursowego, do którego pojawi się link na stronie www.mogalo.pl w dniu konkursu. W formularzu konieczne będzie uzupełnienie informacji takich jak: imię, nazwisko, klasa ucznia oraz hasło szkoły. Szkolny Koordynator Konkursu osobiście wpisuje tylko hasło szkoły w formularze konkursowe uczestników.
        6. Każdy uczestnik jednorazowo może przeznaczyć maksymalnie 45 minut na rozwiązywanie zadań. W tym czasie może grać dowolną ilość razy, w celu uzyskania jak najwyższej sumy najlepszych wyników w 2 grach. Zadania dla poszczególnych kategorii wiekowych mogą się różnić.
        7. Wyniki konkursu zostaną przekazane na adres e-mail Szkolnego Koordynatora Konkursu, najpóźniej do 2 tygodni po konkursie.

         

        Zadania z poprzednich lat: https://mogalo.pl/zadania

        Jolanta Cepińska

         

      • Wróć do listy artykułów